Skip to content Skip to main navigation Skip to footer
Sıra No Hizmetin Adı Başvuruda İstenilen Belgeler Hizmetin Tamamlanma Süresi
1 Her Türlü Gelirin Tahsil Edilmesi 1 – Konusuna göre;
a) İlgili idarenin yazısı
b) Mahkeme kararı
c) İdari para cezası karar tutanağı
d) Ecrimisil İhbarnamesi
e) İlgilinin beyanı
15 Dakika
2 Adli Teminat İşlemleri 1 – Tahsilinde;
a) Mahkeme Kararı
2- İadesinde;
a) Mahkeme Kararı
b) Alındı aslı
c) Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde yetki belgesi
15 Dakika
3 Teminat Alınması 1- İhaleyi yapan kurumun yazısı
2- Teminat olarak kabul edilecek değerler
15 Dakika
4 Kesin Teminat İadesi 1- İhaleyi yapan kurumun ilişiksiz yazısı
2- Alındı Belgesi
3- SGK ilişiksizlik belgesi
4- İhale konusu iş ile ilgili vergi borcu bulunmadığına dair belge
5- Nakit teminatların iadesinde ilgilinin Banka hesap bilgilerini gösterir dilekçe
6- Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde yetki belgesi
45 Dakika
5 Geçici Teminat İadesi 1- İhaleyi yapan kurumun iadeye ilişkin yazısı
2- Alındı belgesi
3- Nakit teminatların iadesinde ilgilinin Banka hesap bilgilerini gösterir dilekçe
4- Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde yetki belgesi
45 Dakika
6 Bütçe Gelirlerinden Red ve İadeler 1- Alındı belgesi
2-İlgili idarenin veya mahkemenin iadeye ilişkin yazısı
3- İlgilinin Banka hesap bilgilerini gösterir dilekçe
4- Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde yetki belgesi
1 Saat
7 Mahsup Belgesi Niteliğinde Muhasebe İşlem Fişi Verilmesi Kimlik numarasını veya vergi numarasını içeren dilekçe 10 Dakika
8 Emanet İade İşlemleri 1- İlgilinin banka hesap bilgilerini ve kimlik numarasını içeren dilekçe
2- Alındı belgesi (düzenlenmiş olması halinde)
3- Gerekli hallerde idarenin iade yapılmasına ilişkin yazısı
4- Hak sahibi dışındakilere yapılacak ödemelerde yetki belgesi
30 Dakika
9 Kaybedilen Alındı Belgeleri İçin Tasdikli Suret Verilmesi 1- Dilekçe
2- Gerekli hallerde gazete ilanı
1 Saat

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri : Defterdarlık Makamı
İsim : Şenol GEZER
Unvan : Defterdar
Adres : Akdeniz Mahallesi Gazi Bulvarı No:10
Konak / İzmir
Telefon : +90 232 489 4140
Faks : +90 232 441 8968
İkinci Müracaat Yeri : Valilik Makamı
İsim : Önder CAN
Unvan : Vali Yardımcısı
Adres : Anafartalar Caddesi No:2
Konak /İzmir
Telefon : +90 232 455 8282
Faks : +90 232 483 9183